Pěkná středa

11.03.2015 19:02

    Na dnešní den jsem se vyloženě těšila. Ne, že bych nemohla dospat, ale těšila. Dnešní den měl být pracovně pěkně dlouhý, jelikož po úžasné, klidné práci nás čekalo naše oblíbené školení. Ano, to školení, které nás neustále obohacuje o nové a nové věci z oblasti IT a já přesto zůstávám stále chudá. A proč jsem se tak těšila? Kdyby si někdo myslel, že důvodem mé radosti je rozšíření mých obzorů, neuhodl. Kdyby si někdo myslel, že jsem raději v práci než doma, také má smůlu. Já jsem se těšila jenom proto, že další odpoledne, kdy si budu připadat jako blbec, bude za mnou. Takový hezký, těšící se den se začal kazit už ráno. Ne vždy se všichni na sebe usmíváme, ne vždy se všichni chápeme. Někdy přijde i malé nedorozumění, které je v daný moment neřešitelné. Přišlo. Někdy jsou dny, kdy se pod rukama bortí systém a člověk se nemůže pohnout z místa. Bortilo se. Někdy je venku šedo, hnusně, prší a díky nízkému tlaku bolí hlava. Bylo hnusně, hlava bolela. Někdy se všichni sejdou oblečeni v barvách šedivého dne, aby vás to ještě více ubíjelo. Dnes převládala černá a šedá.
    Ale, když pominu všechny popsané malichernosti, dalo se to vydržet. Jsem doma. Vzdělávání, které na mě zase nezanechalo žádnou stopu, skončilo docela vesele. Ale začátek byl krušný. Připojení nešlo. Nešlo většině. Neustále jsme sázeli jména, hesla, jména, hesla. Systém nás vracel a vracel. Občas někdo vypěnil a sekl iPadem, aby ho za pár vteřin zkusil oživit. Tak probíhala první polovina školení. Víc si nepamatuju, protože výsledky testu, který jsme dostali, jsem opsala od Magistry. Ta je opravdu šikovná a vyzná se.
    Po svačince, zaplacené EU, jsme konečně najeli na MOODLE způsobem skupinové práce. Jeden četl, jeden zapisoval, jeden navrhoval a jeden kontroloval. Tak to bylo fakt dobré. Odpovědnost byla kolektivní, tempo přiměřené, společnost příjemná a atmosféra veselá. A toto vše mělo vliv na mou paměť. V danou chvíli mně bylo vše jasné. Všem kolem mě zřejmě taky. V tuto chvíli si mohu v mysli pouze promítat obrazy seskupení mých kolegů při práci.
    Ale když se v práci sesednem do stejných skupinek a budeme se držet svých rolí, určitě to dokážeme a MOODLE přemůžeme. A to bude pro nás další pěkný den.