Plánování

18.01.2015 18:29

    Myslím si, že jsem na plánování expert. Možná by stačilo říct ženská. Vždycky, když mám pocit, že je vše hotovo, čekám, že se brzy dožene nějaká skvělá myšlenka, nutící mne k její realizaci. Poslední velká myšlenka mě přepadla po Vánocích, když jsem se rozhlédla po chaloupkové koupelně. Nápad byl na světě. Koupelnička si zaslouží nové kachličky. Jasně, staré půjdou dolů a dají se tam nějaké pěkné, nové a vše bude jinak barevné. Měla jsem štěstí, jelikož jsem svůj nápad mohla okamžitě přesunout na jeho realizátora, když k nám přišel s manželkou na kávičku. Je to móóóc šikovný řemeslník, rozumí všemu a zůstává za ním perfektní dílo. A taky za ním zůstává víc, než jsme chtěli. Je to tím, že každý můj plán nenápadně zhatí a nezávazně mi podsune jinou variantu řešení. Lepší. Po prohlídce koupelnových zdí nám sdělil, že to není žádný problém, ale že by bylo dobré........, ale jen podle toho, jak se rozhodneme. Tak jsme se, díky jeho nápadu, rozhodli, že dávat jen nové kachličky, je škoda. Opravdu mezi nimi bude senzačně sedět nový sprchový kout, postavený na nové dlažbě. Také umyvadélko bude nově zakoupeno a připevněno. Záchodová mísa zůstane, jenom prkýnko doladíme do barvy. Aby nezůstalo jen u těchto "drobností ", ještě se zkrátí jakési trubky, přivádějící vodu. Ale tuto zakázku splní zcela jiná firma, jejíž zástupci se u nás v sobotu sešli s realizátorem mých /našich/snů. Akce koupelna bude spuštěna přibližně za dva týdny. Mezitím, škoda sedět s rukama v klíně, se zřídí ještě jedno WC, které bude blíž vchodu do domu. Tam také nebude moc práce. Rozbije se beton, udělají se odpady, napojí se na kanalizace, vymaluje se, dá se nový beton, dlažba, WC, vymění se umyvadlo a je to.
    Ano, tak to chci. Jednou jsem naplánovala koupelně nový výraz, tak ať to stojí za to. Ale co je na tom nejhorší ? Vše co je dokola sbalit, zabalit, odnést, zakrýt, zalepit. A po čase to rozlepování, odkrývání, přinášení, rozbalování a dávání na svá místa. 
    Momentálně je pro mne nejdůležitější, že jsem vybrala kachličky a barevné ladění. Tak hoši, můžeme začít.