Návody

01.01.2015 17:07

    Já nesnáším návody. Jasně, když si koupím nějaký přístroj, něco málo si o něm přečtu. Například, že knoflík, který býval vždy kulatý, je hranatý, ale zůstává mu stejná funkce. Když si koupím chleba, vidím, jestli je nakrájený. Když si koupím čaj, vidím, že je zabalený. Navíc vím, co  s tím mám dělat. 
    A když dostanu "Horké jablko ", zabalené stejně jako čaj, proč bych měla cosi pročítat. Vždyť se mohu poučit z různých věcí sama, tak nač návod. Prostě jsem si ve vánoční atmosféře chtěla udělat nový nápoj a tudíž jsem vzala z krabičky sáček. Nádherně voněl. Zalila jsem ho horkou vodou, nechala ho vyluhovat a pak jsem jen popíjela. Sice se mi zdála chuť trošku ostřejší. To, že nebylo jablko cítit, jsem si odůvodnila rozmanitostí vůní a síly skořice, hřebíčku, badyánu a kardamonu. V podstatě mě pálila celá huba a tak jsem se uchýlila k návodu, kde bylo psáno: Jeden sáček koření stačí na jeden litr jablečného džusu. Kdyby někdo chtěl zkusit, jak chutná Horké jablko bez jablka ve čtvrt litru vody, může. Příprava není vůbec těžká a cesta objevitelská, jelikož koření nám nemůže ublížit a navíc vývar byl bez cukru. Takže to bylo Horké jablko dia. 
    Tento nápoj jsem přes jeho klady zařadila do sekce občerstvení pro nezvané hosty.

Diskusní téma: Návody

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.